Co zrobić, kiedy same ćwiczenia już nie wystarczają?

Frustrated woman on exercise ball

Wiele osób trenujących na siłowni przychodzi tam po to by nie tylko pozbyć się tkanki tłuszczowej, ale dla takich osób priorytetem jest zwiększenie masy mięśniowej. Miesiące intensywnych ćwiczeń dają efekty, ale po jakimś czasie może pojawić się zastój. Co w takiej sytuacji zrobić? Wspomóc się suplementami, które zawierają aminokwasy rozgałęzione. (więcej…)

Zwiększ masę mięśniową trenując w domu

-font-b-fitness-b-font-font-b-models-b-font-12x18-20X30-24X36-32x48-inch

W dzisiejszych czasach nie każdy ma czas na wypady do siłowni…Praca po godzinach, obowiązki domowe sprawiają, że czasami po prostu nie chce się nam wychodzić z domu. Dla osób mających w planie zwiększenie masy mięśniowej, istnieje jedno wyjście – trening w domu. Nie musimy mieć profesjonalnego sprzętu z siłowni aby móc przeprowadzić efektywny trening, wystarczy ciężar naszego ciała i ewentualnie hantle lub drążek, które są dostępne w każdym sklepie sportowym. (więcej…)

Walka z cellulitem to utopia?

cellulitis_dutch_text

Reklamy cudownych środków likwidujących pomarańczową skórkę pojawiają się w telewizji coraz rzadziej. Dlaczego? Nawet siła chwytów marketingowych oraz ludzka łatwowierność mają swoje granice. Chyba każda z nas porzuciła już złudzenia odnośnie działania tego typu balsamów. Większość przerabiała też masaże, picie wody, specjalne ćwiczenia. Komu rzeczywiście udało się osiągnąć zadowalające efekty? Jak walczyć z cellulitem, żeby wygrać? (więcej…)

Jedz regularnie. Rozplanuj posiłki

Często scenariusz jest następujący: postanawiasz zadbać o linię, zrzucić parę kilogramów oraz pozbyć się krągłości tu i ówdzie. Podejmujesz zatem pozornie oczywistą decyzję. Trzeba jeść mniej. Ciężko jest odmawiać sobie lubianych potraw, ciągle z czegoś rezygnować. Myślisz jednak, że dieta wymaga wyrzeczeń, więc odmawiasz sobie. Kiedy już zaczniesz, później nie chcesz zniweczyć swojego wysiłku. Odmawiasz sobie coraz więcej i więcej. Zmniejszasz posiłki i zaczynasz po prostu je omijać. Jest ci ciężko, prawda? To oczywiste. A co jest w tym najgorsze? Powiem ci, że zakazy, które sobie stawiasz, w rzeczywistości są bezsensowne. Jesteś na prostej drodze, by spowolnić metabolizm, zablokować efekty swoich wysiłków oraz w efekcie – by w końcu poddać się i wywołać efekt jojo. (więcej…)

Olimp TCM Xplode – jabłczan kreatyny

Jabłczan kreatyny jest dobrą alternatywą dla monohydratu, a jego przyjmowanie nie daje efektów ubocznych. Po suplementy na jego bazie warto sięgnąć, kiedy zależy nam na intensywniejszym przyroście masy mięśniowej. Suplementy z jabłczanem stymulują też zdolności wysiłkowe organizmu. Jednym z popularnych preparatów dostępnych na rynku jest Olimp TCM Xplode.

pol_pm_olimp-tcm-xplode-220g-7507_1

(więcej…)

Motywacje na październik

Nowy miesiąc tonowy początek, pomyślałam zatem, by zacząć go pełną parą – tym bardziej, że nastała jesień. Pora roku, kiedy najbardziej nam się nie chce wysilać, ćwiczyć, wychodzić spod kocyka :-) coraz bardziej chce się natomiast oglądać seriale i delektować się smakiem drobnych lub większych przekąsek :-) przynajmniej ja tak mam. Aby nie zapomnieć o swoich celach i nie dać się porwać fali jesiennego marazmu pomyślałam zatem, że przyda się garść motywacji na październik.

Jeśli masz motywację i nie zapominasz o niej – masz już wszystko. To ona jest podstawą sukcesu:

 

Trudno pokonać osobę, która nigdy się nie poddaje.”

Nie musisz być wielki aby zacząć, ale musisz zacząć, aby być wielkim.”

Nigdy nie trać cierpliwości. To jest ostatni klucz, który otwiera drzwi.”

Nie ważne który jesteś na mecie, bo i tak jesteś lepszy od tych siedzących w domu.”

Potrzeba czasu żeby dokonać rzeczy trudnych. Aby dokonać rzeczy niemożliwych potrzeba trochę więcej czasu.”

Aby osiągnąć sukces, pierwsze co musisz zrobić, to zakochać się w ciężkiej pracy.” Siostra Mary Lauretta

Nie możesz stać się numerem jeden z dnia na dzień ani nawet w ciagu kilku lat… Będziesz przegrywać wiele biegów i musisz to zaakceptować, wyciągnąć z tego wnioski i wierzyć, że wygrasz następnym razem, biorąc pod uwagę, że masz szansę następnym razem znów przegrać… Cały czas musisz wierzyć, że następny raz wygrasz…aż do dnia, kiedy to się stanie.” Paula Radcliffe

Nie musisz odnosić sukcesów ciągle, lecz tylko wystarczająco często.”

„Człowiek nie jest stworzony do klęski. Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.” Ernest Hamingway

Nienawidziłem każdej minuty treningu, ale powtarzałem sobie ‚Nie poddawaj się. Przecierp teraz i żyj resztę życia jako mistrz.” Muhammad Ali

Czasami rzeczy stają się możliwe, jeśli chcesz tego wystarczająco mocno.”

Jedyną osobą, która może cię zmotywować jesteś ty sam!”

motywacja6

źródło: wedbook.com

motywacja5

źródło: damskieinspiracje.pl

motywacja4

źródło: anneshobbies.wordpress.com

motywacja3

źródło: damskieinspiracje.pl

motywacja2

źródło: blogi.szafa.pl

Dlaczego krótkie diety nie mają sensu?

diet-1161153_960_720

Jakie to typowe. Zbliża się wyjazd wakacyjny, wesele przyjaciółki albo po prostu bez powodu nagle stwierdzamy, że musimy zrzucić parę kilo. Wpisujemy zatem w wyszukiwarkę popularne zapytanie: Jak szybko schudnąć? Naszym oczom ukazują się setki wyników. Przepisy na diety tygodniowe, dwutygodniowe, diety cud i inne tego rodzaju. Większość z nas ma pewnie podejrzenia, że taka szybka dieta nie przyniesie nic dobrego. Dajemy się jednak zwieść, naiwnie łudząc się, że szybko osiągniemy to, czego pragniemy. Dziś parę słów o tym, dlaczego nie warto iść tą drogą i dlaczego błyskawiczne diety to zło.

Co nagle, to po diable. Nie ma prawdziwych efektów bez wysiłku. Kiedy to sobie uświadomisz, masz już za sobą pierwszy etap. Szybka dieta jest nie tylko niezdrowa i wyczerpująca dla organizmu. Nie daje nam też trwałych efektów, jakich byśmy oczekiwały. Dlaczego?

Grunt to zrozumieć, na czym polega proces odchudzania. Jest on o wiele bardziej skomplikowany, niż może się wydawać – i nie polega wcale na samej utracie tkanki tłuszczowej. Tak byłoby najłatwiej i najszybciej. Wtedy wszystkie diety cud faktyczni by działały. Niestety – by osiągnąć trwałe efekty, musimy popracować nad swoim ciałem dłużej i zadbać o systematyczność.

Zupełnie normalne jest, że odchudzanie momentami przebiega błyskawicznie, a za chwilę może iść opornie i wcale nie musi to wynikać ze spadku naszego zaangażowania czy z dietetycznymi grzeszkami. W rzeczywistości często gdy waga pokazuje duży spadek, w rzeczywistości spalanie tłuszczu jest niewielkie. Analogicznie, kiedy zdaje nam się, że chudniemy, nasza tkanka tłuszczowa spala się opornie. Proces odchudzania składa się bowiem z etapów, w których występują różne proporcje spalania tłuszczu, wody i białka. W początkowej fazie odchudzania następuje szybkie spalanie dużej ilości wody. Tracimy zatem na wadze i jesteśmy zadowolone z efektów. Tkanka tłuszczowa spala się jednak w małym stopniu. Kiedy zaprzestaniemy diety, nasza waga szybko powróci do poprzedniego poziomu. (więcej…)