Jędrne pośladki, szybki efekt

 

Szczupłe, seksownie uniesione pośladki to marzenie i cel wielu z nas. Jeśli mówisz o samym marzeniu, jesteś na początku drogi. Jeśli mówisz o celu, jesteś już krok dalej. Teraz czas zrobić następny krok, w celu osiągnięcia tego celu. To wcale nie takie trudne, jak się wydaję. Pośladki są stosunkowo łatwe do ujędrnienia, przynajmniej tak wynika z moich obserwacji. Przy regularnych ćwiczeniach BPU pierwszy efekt, jaki zauważam, to właśnie uniesienie pośladków. O wiele bardziej oporne są uda.

A więc do rzeczy, jak to zrobić, by szybko ujędrnić pośladki? Oczywiście musisz połączyć ćwiczenia i odpowiednią dietę, to chyba żadne odkrycie. Tylko co wybrać, by osiągnąć najlepszy efekt?

Ćwiczenia

Na ujędrnianie pośladków doskonale działa jazda na rowerze, a także wszystkie ćwiczenia typu rowerki, bieżnia, rowerek stacjonarny. Doskonale działa także często pomijana hulajnoga. To podstawa, od której powinnaś zacząć. Po drugie dobry skutek stosunkowo małym kosztem dają marsze, zacznij zatem spacerować więcej niż dotychczas. Doskonałe jest pływanie, a także taniec, które pomagają spalić tkankę tłuszczową. Jeśli lubisz tańczyć, nie ma chyba łatwiejszej i przyjemniejszej drogi! Zrób playlistę z ulubioną muzyką, która zachęci Cię do tańca – i do roboty! Możesz połączyć trening z aerobikiem i wybrać się na Zumbę. To bardzo przyjemny i fajny sposób ie tylko na ujędrnianie pośladków, ale na modelowanie całej sylwetki i przede wszystkim, spalanie tłuszczu.

Jeśli chcesz skupić się typowo na pośladkach, powinnaś wykonywać standardowe ćwiczenia wzmacniające ich mięśnie. Bardzo łatwo się ich nauczyć i zapamiętać. Nie ograniczaj się jednak do jednego zestawu i stale zmieniaj kombinacje oraz dokładaj nowe ćwiczenia. To lepiej wpływa na psychikę i o wiele mniej męczy. Trudniej stracić motywację.
Jak ćwiczyć pośladki?
Zapamiętaj podstawowe ćwiczenia. Możesz wykonywać je w połączeniu z ćwiczeniami innych partii ciała lub zacząć od tanecznej czy biegowej rozgrzewki (bieżnia, rowerek), a następnie przejść do intensywnych ćwiczeń pośladków. Pod koniec wykonanych ćwiczeń pamiętaj o rozciąganiu.

(więcej…)

Wady i zalety ćwiczenia na stepperze

Stepper ciągle wywołuje sporo kontrowersji wśród kobiet chcących zadbać o dolne partie ciała: kształtować uda, pośladki czy łydki. Mówi się, że regularne ćwiczenia na stepperze zamiast sprzyjać wyszczuplaniu tych partii, nadmiernie rozbudowują mięśnie i sprawiają, że nogi wyglądają masywnie. Czy legendarny już niemal przerost łydek po stepperze rzeczywiście ci zagraża? Moim zdaniem nie do końca :) z własnego doświadczenia wiem, że ćwiczenie na stepperze jednak się opłaca. Mnie dało i ciągle daje dobre efekty,, dzisiaj o nich opowiem.

Przede wszystkim z mojego punktu widzenia, zawsze lepiej robić cokolwiek, niż nie robić nic. Nie do końca rozumiem krytykę osób, które same nie ćwiczą, a słysząc, że ja trenuję na stepperze, stwierdzają, że to bez sensu. Jedno jest pewne, ćwiczenia nigdy nie pogarszają naszego wyglądu! A tym bardziej stanu naszego ciała. Nawet jeśli będziemy ćwiczyć tak dużo, że faktycznie rozbuduje nam się masa mięśniowa, przecież jednocześnie spalimy sporą część tkanki tłuszczowej. W ostatecznym rozrachunku nogi będą zatem wyglądać lepiej. Zgrabniej i zdrowiej. (więcej…)