Co zrobić, kiedy same ćwiczenia już nie wystarczają?

Frustrated woman on exercise ball

Wiele osób trenujących na siłowni przychodzi tam po to by nie tylko pozbyć się tkanki tłuszczowej, ale dla takich osób priorytetem jest zwiększenie masy mięśniowej. Miesiące intensywnych ćwiczeń dają efekty, ale po jakimś czasie może pojawić się zastój. Co w takiej sytuacji zrobić? Wspomóc się suplementami, które zawierają aminokwasy rozgałęzione.

Aminokwasów bcaa nie można polecić osobom, które dopiero zaczynają przygodę ze sportem, ponieważ na początku trening nie jest odpowiednio intensywny. W tym przypadku aminokwasy nie dadzą pożądanego efektu. Osoby, które pracują nad budowaniem masy, także powinny sobie odpuścić przyjmowanie aminokwasów, ponieważ przy dużej nadwyżce kalorii substancje te mają niewielkie oddziaływanie.

Komu więc można polecić stosowanie takich suplementów jak Scitec bcaa 6400? Osobom, które regularnie trenują od dłuższego czasu i trzymają się odpowiedniej diety. Dołączenie do ćwiczeń i diety suplementów, które zawierają aminokwasy rozgałęzione, nie tylko pozytywnie wpłynie na przyrost masy mięśniowej. Te związki mają także szereg innych cech, które pozytywnie oddziałują na organizm. Dlatego aminokwasy są popularne w różnych dyscyplinach. Można je polecić miłośnikom treningów sylwetkowych, siłowych, wytrzymałościowo-siłowych i wytrzymałościowych.

Główne cechy aminokwasów bcaa:

  • aminokwasy bcaa hamują katabolizm mięśniowy, czyli nie dopuszczają do rozpadu tkanki mięśniowej
  • pozytywnie wpływają na budowę mięśni, dzięki temu, że mają działanie anaboliczne
  • zwiększają syntezę białek
  • wpływają na produkcję hormonu wzrostu i insuliny, które przyczyniają się do kształtowania mięśni
  • zmniejszają ilość tkanki tłuszczowej – jeśli aminokwasy stosujemy razem z węglowodanami

Aminokwasy bcaa możemy przyjmować zarówno po, jak i przed treningiem. Jeśli zdecydujemy się na przyjmowanie ich przed intensywnymi ćwiczeniami to wtedy pozytywnie wpłynie to na czas pracy mięśni. Dzięki temu trening może być trudniejszy i można go sobie wydłużyć.

Aminokwasy bcaa są najbardziej popularnym związkiem spożywanym przez osoby, które chcą zwiększyć m.in. masę mięśniową. Szereg pozytywnych właściwości przekonuje kolejne osoby do stosowania tego specyfiku. Jeśli trenujemy od dłuższego czasu i chcemy zwiększyć efekty ćwiczeń to przyjmowanie suplementu z aminokwasami na pewno się opłaci.

2 thoughts on “Co zrobić, kiedy same ćwiczenia już nie wystarczają?

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *